Reklamační podmínky
- Úvod
- Reklamační podmínky
Reklamační řád e-shopu SAXO, spol. s r.o.
- Při koupi nevhodného zboží je možná pouze výměna za jiný kus zboží stejné nebo vyšší hodnoty s doplacením chybějící částky, a to do 5 dnů od jeho převzetí. Vrácení peněz není možné. Zboží musí mít originální a naprosto neporušené balení.
- Za vadu nelze považovat závady způsobené nesprávnou údržbou, skladováním nebo nesprávným používáním výrobku.
- Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě třiceti (30) dnů ode dne jejího obdržení a vrácení reklamovaného zboží.
- Reklamaci zboží poškozeného při přepravě v důsledku jeho zaslání v nevhodném obalu zpravidla nelze uznat za oprávněnou!
- Reklamujte elektronickou poštou, písemně nebo faxem. Reklamovat lze také v sídle společnosti nebo na kterékoli firemní prodejně. V reklamaci je nutno popsat vadu a navrhnout způsob vyřízení reklamace.
- dále je nutno uvést:
číslo šarže a/nebo výrobní číslo výrobku – PD
fotografii výrobku
detailní popis vzniklého problému
dodat reklamovaný výrobek - Pokud se na zboží v záruční době vyskytne vada, a prodejce zhodnotí tuto vadu jako kupujícím nezpůsobenou, může zákazník tuto vadu reklamovat. Prodejce dále zhodnotí a zvolí při reklamaci z následujících možností:
- dodat chybějící zboží nebo
- odstranit vady opravou zboží nebo dodáním náhradního zboží v případě, že vada již nelze odstranit
nebo
- poskytnou přiměřenou slevu z kupní ceny. - Prosíme dále po převzetí zásilky, co nejdříve zkontrolujte její obsah, množství a druh zboží, správnost faktury a dodacího listu.
- Společnost SAXO, spol. s r.o. jakožto prodávající vyvíjí veškeré úsilí k tomu, aby zboží, jež kupující obdrží, bylo bezvadné a prvotřídní kvality. Prosíme ale i Vás o pomoc a spolupráci.
- Tento reklamační řád platí pro nákup zboží v internetovém obchodě www.saxo.cz a www.brelil.cz, při předání zboží obchodním zástupcem, při odběru zboží přímo v prodejně SAXO, spol. s r.o. nebo jeho zaslání poštou či na dobírku. Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době, nebo u něhož byl zjištěn rozpor s kupní smlouvou.
- Věnujte prosím pozornost zásilce zboží již při jejím převzetí. Prosíme zejména o kontrolu neporušenosti zásilky a jejího obalu. Zjištěné závady je nutno uplatnit již u doručovatele, resp. kurýra.
- Pokud zjistíte jakékoli závady, například rozdíl mezi objednávkou a dodaným zbožím, nebo rozdíl mezi dodaným zbožím a průvodními doklady, apod., kontaktujte okamžitě v době převzetí prodejce buďto na tel. č. +420 577211027, nebo na e-mail: kosmetika@saxo.cz. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.Na prodávané zboží je poskytována záruční doba. Záruční doba počíná běžet od převzetí věci kupujícím. Je-li na zboží, jeho obalu nebo v průvodních dokladech předaných kupujícímu v souladu s právními předpisy vyznačena lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. U kosmetických výrobků podléhajících datu spotřeby od jejich otevření (tj. počet měsíců uvedených na obalu v symbolu „otevřeného kelímku“), začíná záruční doba běžet ode dne převzetí zboží a končí po uplynutí počtu měsíců uvedených v symbolu otevřeného kelímku na obalu.
- Podmínkou úspěšného uplatnění reklamace vad vzniklých v záruční době je správné skladování zboží a jeho používání v souladu s návodem.
- Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Zboží, které vracíte, neposílejte na dobírku! V takovémto případě bude zásilka vrácena nazpět odesilateli jako nevyžádaná.
- V případě, že je reklamace oprávněná, obdrží kupující jiné zboží nebo slevu z ceny. Zvolený způsob vyřízení reklamace není zákazník oprávněn dodatečně měnit bez dohody s prodávajícím.
- Dále se záruka nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
- Záruka se nevztahuje na zboží prodané ve slevových akcích, zboží prodané na měsíčních akcích a zboží vč. elektroniky pořízené za body v rámci BB klubu.
- Tento reklamační řád platí ode dne 15. 4. 2013.